29 травня

Я досліджую світ Тема: Підсумковий урок за рік.

Математика Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

Дизайн і технології Тема: Працюємо з Лего. Створення споруди за власним задумом.

Укр.мова Тема: Повторюємо вивчене. Опрацювати по підручнику с.108-109; розглянути форзаци.

Читання Тема: Підсумок роботи за рік. Робота з форзацами.

28 травня

Укр.мова Тема: Створення зв’язної розповіді “Мрії про літні канікули”. Прочитати тексти дітей про те, як вони проведуть літні канікули. Написати розповідь про свої мрії на літні канікули.

Читання Тема: Підсумок роботи за ІІ семестр. Записати й надіслати відео, як дитина читає оповідання “Суниці для Наталі” (книжка “Квітка сонця”с.114)

Зар.літ Тема: Підсумковий урок. Намалювати ілюстрацію до улюбленого твору із зарубіжної літератури.

27 травня

Я досліджую світ Тема: Узагальнення і систематизація знань учнів. РЗ с.56

Математика Тема: Календар весняних місяців. Складання і розв’язування задач. №999, 1001, 1002, 1003 – усно. №651, 660 – письмово.

Образотворче мистецтво Тема: Узагальнення знань. Виготовлення рамки для малюнків, аплікацій. Виготовити рамку за одним із зразків або за власною уявою.

Руханка

26 травня

Я досліджую світ Тема: Пішохідні переходи. Повторення правил дорожнього руху. Переглянути відео, обговорити з батьками правила безпечної поведінки на дорозі.

Математика Тема: Одиниці вимірювання величин. Дії з іменованими числами. Визначення часу за годинником. №994, 996 – усно. №995, 998 – письмово.

Читання Тема: Урок позакласного читання. І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом. Читати і переказувати оповідання “Стежинка”. Вміти пояснювати прислів’я. Вивчити скоромовку. Записати й надіслати відео, як дитина читає оповідання “Яблунька і літо” (книжка “Квітка сонця” с.141)

25 травня

Укр.мова Тема: Складання тексту про події з власного життя. Повторюю вивчене про текст. Впр. 272, 275 – усно. Впр.276, списати текст, визначивши правильну послідовність його частин.

Читання Тема: Мої навчальні досягнення. с.140-141, усно виконати завдання. Записати й надіслати відео, як дитина читає текст “Осінь-чарівниця” (с.10 підручника з читання)

Математика Тема: Повторення вивчених випадків множення і ділення. №988, 989, 991 – усно. №990, 993 – письмово. Повторити таблицю множення.

Руханка

22 травня

Я досліджую світ Тема: Безпека влітку. Переглянути відео, записати правила поведінки влітку в щоденники вражень.

Математика Тема: Повторення вивчених випадків додавання і віднімання двоцифрових чисел. №983, 984, 985, 986 – усно. №982, 987, 972 – письмово.

Дизайн і технології Тема: Створюємо аплікацію з геометричних фігур. Виготовити аплікацію за зразком або за власним задумом.

Укр.мова Тема:Складання тексту за ілюстрацією, за серією малюнків. Письмово виконати завдання по відео.

Читання Тема: Діагностична робота. Записати і надіслати відео, як дитина читає текст на с.104 підручника.

21 травня

Укр.мова Тема:Порівняння текстів-розповідей і текстів-описів. Виражальні засоби мови. Письмово виконувати завдання по відео.

Читання Тема: Оповідання “Ромашка” за Б.Харчуком. с.139- читати і переказувати оповідання, давати відповіді на запитання.

Зар.літ Тема: Джозеф Редьярд Кіплінг “Слоненя”. Читати і переказувати казку, давати відповіді на запитання. Прослухати аудіоказку.

20 травня

Я досліджую світ Тема: Турбуємося про довкілля рідного краю. РЗ с.55

Математика Тема: Закріплення вивчених випадків множення і ділення. Складання і розв’язування задач за даними таблиці. Побудова прямокутника. №973, 975, 976 – усно. №974, 978, 979, 980 – письмово.

Образотворче мистецтво Тема: Мрії про літо.

Руханка

19 травня

Я досліджую світ Тема: Я дружу з природою. Опрацювати по підручнику с.118-119. РЗ с.54

Укр.мова Тема: Упорядкування тексту казки Ю.Ярмиша “Дванадцятиголовий дракончик” відповідно до послідовності подій. Впр.255 – письмово.

Математика Тема: Діагностична робота.

18 травня

Укр.мова Тема: Текст -опис. Переглянути відео. Впр.256, 257 – усно. Опрацювати правило с.101. Впр.258 – письмово.

Читання Тема: Звуки природи. Вірш Е.Зими “Дощі бувають різними”, О.Диркавець “Вибіг дощик на дорогу”. с.138-виразно читати вірші. с.139 – давати відповіді на запитання. У щоденниках вражень написати міні-твір “Чи вміє дощ танцювати?”

Математика Тема: Множення і ділення чисел на 10. Дії з іменованими числами. Обчислення периметра прямокутника. Завдання по відео виконувати усно. №962, 963, 966 – усно. Опрацювати правила с.154-155. №964, 965, 968, 971 – письмово.

Руханка

15 травня

Я досліджую світ Тема: Кольорові сторінки природи:літо. Переглянути відео. Опрацювати статтю по підручнику с. 116-117. РЗ с.52-53.

Математика Тема: Ділення числа 0. Неможливість ділення на 0. Обчислення значень виразів на дві дії. Обчислення периметра квадрата. Завдання по відео виконувати усно. №952, 953, 957 – усно. №954, 955, 956, 958 – письмово.

Дизайн і технології Тема: Створюємо кота в техніці оригамі.

Укр.мова Тема: Текст-розповідь. Переглянути відео. впр. 252, 254 – усно. Опрацювати правило с.100. Впр.253 – письмово.

Читання Тема: Вірш А.Костецького “Все починається з мами”. Прислів’я. с.137 – виразно читати вірш, давати відповіді на запитання; пояснювати прислів’я; у щоденники вражень записати міні-твір “Ким для мене є мама…”

14 травня

Укр.мова Тема: Діагностична робота. Диктант. Роботу записувати на окремому аркуші.

Читання Тема: Оповідання Зірки Мензатюк “Іди, іди, дощику”. с.134-136, читати і переказувати оповідання, давати відповіді на запитання.

Зар.літ Тема: Едуард Шим “Скільки живе бджола”, “Смужки і плямки”. Читати і переказувати твори, давати відповіді на запитання.

Руханка

13 травня

Я досліджую світ Тема: Із чого починається літо? Переглянути відеоурок. Записати у щоденники вражень визначення таких слів: роса, туман, веселка.

Математика Тема: Множення з числами 1 і 0. Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Обчислення периметра прямокутника. №935, 936, 944 – усно. С.151-152 – опрацювати правила. №937, 939, 942, 946 – письмово.

Образотворче мистецтво Тема: Виготовлення сувеніра до Дня сім’ї.

Весела руханка

12 травня

Я досліджую світ Тема: Чи є біля школи небезпечні місця? Обговорити з батьками, чи є біля школи небезпечні місця. Скласти і записати в щоденники вражень правила поведінки в цих місцях.

Читання Тема: Урок позакласного читання “Я хочу сказати своє слово”. Читати вірш та оповідання. Вивчити напам’ять скоромовку та лічилку.

Математика Тема: Знаходження невідомого діленого. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач. Переглянути відео. №926, 927, 928, 932 – усно. №929, 930, 931, 933 – письмово. с.150 – вивчити правило.

8 травня

Ранкова зустріч

Я досліджую світ Тема: Безпека там, де ти живеш. Опрацювати статтю по підручнику с. 114-115.

Математика Тема: Складання за схемою добутків з множником 9 і частки з дільником 9. Розв’язування задач. Робота з діаграмою. №917, 919, 922 – усно. №918, 920, 921, 923 – письмово.

Укр.мова Тема: Створення вітальної листівки до Дня матері. Впр.270 – усно, виконати завдання впр.271.

Читання Тема: Вірш В.Гринько “Мама”. с.136-137, вивчити вірш напам’ять. Прослухати та переказувати оповідання.

Дизайн і технології Тема: Створюємо пластилінову казку. Переглянути відео. Створити героїв для своєї пластилінової казки.

7 травня

Укр.мова Тема: Заголовок тексту. №249 – письмово, №250 – усно. Переглянути відео(завдання виконувати усно)

Читання Тема: Оповідання Зірки Мензатюк “Іди-іди, дощику”. с.134-136, виразно читати оповідання, давати відповіді на запитання. Вивчити закличку “Іди-іди, дощику”

Зар.літ. Тема: Лісові казки. Георгі Караславов “Горобець-молодець”. Читати і переказувати казку.

6 травня

Я досліджую світ Тема: Турбуюся про здоров’я. Переглянути відео. Підручник с.112-113. РЗ с.50

Математика Тема: Робота з узагальненою таблицею множення. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. №909, 910, 911, 912 – усно. №908, 913, 914, 915 – письмово.

Образотворче мистецтво Тема: Створення вітальної листівки до Дня матері (10 травня).

Весела перерва

5 травня

Я досліджую світ Тема: Ти ростеш і змінюєшся. Переглянути відео. Підручник с. 110-111. РЗ с.49.

Укр.мова Тема: Написання записки, SMS близьким, друзям про події, які сталися з тобою. Опрацювати вправу 227, скласти і записати повідомлення для Катрусі.

Математика Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 9. Побудова квадрата. Розв’язування задач.№898,901, 902 – усно. №899, 903, 904, 905, 906 – письмово.

4 травня

Укр.мова Тема: Деформований текст. Будова тексту. №244 – усно. Будиночок с.97 – письмово. № 246 – усно. Опрацювати правило с.97. Переглянути відео (завдання виконувати усно).

Читання Тема: Оповідання “Далекий голос зозулі” за А.Камінчуком. Працювати по відеоуроку.

Математика Тема: Знаходження невідомого дільника. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. №890, 891, 892, 895 – усно. Опрацювати правило с.144. №893, 894, 896, 897 – письмово

Весела розминка

30 квітня

Укр.мова Тема: Текст. Ознаки тексту. Переглянути відео. Впр.241 – усно. Опрацювати правило с.95. Впр.242 – письмово.

Читання Тема: Казка Г.К.Андерсена “Принцеса на горошині”. с.131-132, виразно читати і переказувати казку.

Зар.літ. Тема: Корній Чуковський “Мийдодір”. Читати казку, переглянути мультфільм, підготувати ілюстрацію до казки.

29 квітня

Я досліджую світ Тема: Людина і її тіло. Переглянути відео. РЗ с.48

Математика Тема: Складання за схемою добутків з множником 8 і частки з дільником 8. Відновлення рівностей. Розв’язування задач. Виконати завдання по відео. №888, 889 – виконувати усно

Образотворче мистецтво Тема: Зустрічаємо літо! Створення аплікації “Сонце – господар неба”

28 квітня

Я досліджую світ Тема: Світове господарство. Переглянути відео. РЗ с.47

Математика Тема: Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Обчислення периметра прямокутника. Виконати завдання по відео. №879, 880 виконувати усно.

Читання Тема: Мамине свято (День матері буде 10 травня). Виразно читати вірш (фото1), читати і переказувати оповідання (фото 2), вміти пояснювати прислів’я (фото 3).

Завдання для підготовки до олімпіади з природознавства

27 квітня

Укр.мова Тема: Діагностична робота. Речення. Письмово виконати усі завдання по відео.

Читання Тема: Діагностична робота. Робота з літературним твором. Діти САМОСТІЙНО читають текст і письмово виконують завдання

Математика Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 8. Дії з іменованими числами. Побудова прямокутників на папері в клітинку. Розв’язування задач. Виконати завдання по відео. №869, 870 виконувати усно

Весела розминка

24 квітня

Я досліджую світ Тема: Світове господарство. Опрацювати статтю по підручнику с.107.

Математика Тема: Діагностична робота (завдання №5 сторона трикутника 4 см)

Укр.мова Тема: Повторюю вивчене про речення. Написати диктант (відео). Впр.237.

Читання Тема: Казка І.Франка “Лисичка і Рак”. с.130-131, читати казку в особах (з батьками чи братиками і сестричками), давати відповіді на запитання с.131

Дизайн і технології Тема: Створюємо композицію з гудзиків. Створити композицію за зразком або за власною уявою.

23 квітня

Укр.мова Тема: Складання речень за малюнками. Написати словниковий диктант (відео 1). Виконати усі завдання по відео 2.

Читання Тема: Літературні казки. Іван Франко. Казка “Лисичка і Рак”. Опрацювати вступну статтю до розділу “Літературні казки” с.129. Переглянути відео. Опрацювати статтю про Івана Франка с.130. Виразно читати казку с.130-131

Зар.літ Тема: Вільям Роско “У метелика бал”. Ознайомитися з біографією автора, читати казку

22 квітня

Я досіджую світ Тема: Світ різноманітний. Переглянути відео. РЗ с.46

Математика Тема: Складання за схемою добутків з множником 7 і частки з дільником 7. Периметр квадрата. Розв’язування задач. Переглянути відео. Каліграфічно записати рядочок цифри 2. №844, 848, 849 – усно. №845, 846, 847, 851 – письмово

Образотворче мистецтво Тема: Зображення будиночка чарівниці Гармонії. Намалювати чарівний будиночок за власною уявою або користуючись фотоінструкцією.

Весела розминка

21 квітня

Я досліджую світ Тема: Світ різноманітний. Опрацювати статтю по підручнику с.106. У щоденниках вражень написати коротку розповідь на тему “Як відзначається мій день народження у родині”.

Укр.мова Тема: Створення й написання продовження казки І.Мацко “Загублена писанка” за початком і малюнками. Прочитати початок казки у підручнику на с.94 (фото 1). Розглянути малюнки, скласти й записати за ними речення (для складання речень можна користуватися другим фото). Прочитати доповнену казку (фото 3). Переглянути відеоказку.

Математика Тема: Способи обчислення периметра прямокутника. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. №835, 840 – усно. №836, 837, 839, 841 – письмово. Переглянути відео.

Усно виконувати завдання для підготовки до олімпіади з природознавства

Весела перерва

17 квітня

Я досліджую світ Тема: Хто із славетних людей народився у нашому місті. Опрацювати статтю по підручнику с. 104-105. РЗ с.44-45. У нашому місті народився відомий оперний співак Борис Романович Гмиря, перегляньте один з його виступів.

Математика Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 7. Складання і розв’язування задач. Обчислення периметра прямокутника. Переглянути відео. №826, 828, 830 – усно. №827, 829, 831, 832 – письмово.

Укр.мова Тема: Деформовані речення. Переглянути відео і виконати всі письмові завдання. (Домашні тренувальні вправи виконувати усно)

Читання Тема: Розповідь про Великдень. Вірш Катерини Перелісної “Писанка”. с.127-129, виразно читати, давати відповіді на запитання. Додатково читати художню літературу.

Технології і дизайн Тема: Великодні мотиви. Переглянути відео. Намалювати пасочку із писанками.

16 квітня

Укр.мова Тема: Поширення речень за питаннями та поданими словами. Написати каліграфічно рядочок букви Т, слово театр. Скласти і записати речення зі словом театр. Переглянути відео і виконати усі письмові завдання.

Читання Тема: Розповідь про Великдень. Вірш Р.Завадович “Великдень”. Переглянути відео. Виразно читати розповідь та вірш с.127-128. Додатково читати художню літературу.

Зар.літ. Тема: Едуард Успенський “Дядя Федір, пес і кіт”. Прослухати першу частину казки. Усно давати відповіді на такі запитання: Чому, на вашу думку, дядя Федір не знайшов спільної мови з мамою? Як би ви переконали свою маму? Чи зуміли б погодитися з рішенням старших? Прочитати і переказувати другу частину казки. За бажанням, намалювати ілюстрацію до казки

15 квітня

Я досліджую світ Тема: Славетні українці. Хто з митців прославив Україну в світі? Переглянути відео. Опрацювати статтю по підручнику с. 104-105.

Математика Тема: Колоі круг. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. Переглянути відео. Вчитися креслити коло. №822, 823 – усно. №818, 819, 820 – письмово.

Образотворче мистецтво Тема: Зустрічаємо літо! Симетричні зображення. Аплікація симетричного квітучого диво-дерева. Виготовити аплікацію симетричного дерева, використовуючи відео чи фотоінструкцію, або за власною уявою.

14 квітня

Я досліджую світ Тема: Хто прославив Україну в різних видах спорту? Переглянути відео і записати в щоденник вражень імена відомих українських спортсменів.

Математика Тема: Обчислення виразів. Складання і розв’язування задач. Переглянути відео. №813, 815, 816 – письмово. Повторити таблиці множення.

Читання Тема: Урок позакласного читання. Казки народів Європи. Переглянути відеоказку, читати казки і переказувати їх

13 квітня

Математика Тема: Складання за схемою добутків з множником 6 і частки з дільником 6. Обчислення значень буквених виразів. Переглянути відео. Записати каліграфічно рядочок цифри 3. №809 – усно. Записати таблицю ділення на 6. №810, 811 – письмово.

Укр.мова Тема: Розділові знаки в кінці речень. Записати каліграфічно рядочок букви Д, рядочок слова диван. Скласти і записати речення зі словом диван. Переглянути відео і виконати письмові завдання до нього.

Читання Тема: Вербна неділя. Вірші “Тоненьким прутиком”, “Котики вербові”. Виразно читати вірші с.126-127, один вірш вивчити напам’ять.

10 квітня

Я досліджую світ Тема:Славетні українці. Хто прославив Україну в світі в різних галузях науки? Переглянути відео

Математика Тема: Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником. №804-усно. Каліграфічно написати рядочок цифри 0. №805, 806 – письмово. Повторити вивчені таблиці множення.

Укр.мова Тема: Спонукальні окличні та неокличні речення. Записати каліграфічно рядочок літери ч, рядочок слова черевики. Самостійно скласти і записати речення зі словом черевики. Переглянути відео і виконати усі письмові завдання по ньому (завдання під будиночком виконувати за бажанням)

Читання Тема: Розповідь “Вербна неділя” за О.Кротюк. Виразно читати розповідь на с.126, давати відповіді на запитання.

Технології і дизайн Тема: Створюємо листівку до Великодня. Виготовити Великодню листівку в техніці мозаїка.

9 квітня

Укр.мова Тема: Спонукальні речення. Переглянути перше відео. Впр.218 – усно. Опрацювати правило с.86. Написати каліграфічно рядочок маленької букви “в” і рядочок буквосполучення “вв”. Переглянути друге відео і письмово виконати завдання. Впр.219 – письмово.

Зар.літ. Тема: Ієнс Сігсгорд “Палле сам на світі”. Прослухати аудіоказку, усно давати відповіді на запитання.

Читання Тема: Українська народна казка “Як Квітень до Березня в гості їздив”. с.124-125, читати казку, переказувати за поданим планом на с.125. За бажанням, намалювати ілюстрацію до казки

Весела зарядка

8 квітня

Я досліджую світ Тема: Визначні місця Києва. Переглянути відео. Опрацювати статтю по підручнику с.102-103. РЗ с. 43

Математика Тема: Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. Визначення часу за годинником. Переглянути відео. №800 – усно. Записати каліграфічно рядочок цифри 8. Повторити вивчені таблиці множення. №801, 802, 803 – письмово.

Образотворче мистецтво Тема: Зустрічаємо літо! Поділ аркуша на чотири частини, щоб у кожній підібрати колорит певної пори року. Розглянути картини, на яких зображено різні пори року. Намалювати 4 пори року на одному аркуші, поділивши його на 4 частини

7 квітня

Укр.мова Тема: Створення й написання пропущених речень з оповідання О.Кротюк “Щедра кишеня” за поданим початком, кінцем і малюнками. Прочитати початок казки впр.210. Прочитати кінець казки (фото). Розглянути малюнки на с.83, скласти і записати за ними речення. Прочитати оповідання “Щедра кишеня”(фото).

Математика Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 6. Творча робота над задачею. Розв’язування задач. №795, 796 – усно. Записати каліграфічно рядочок цифри 7. №797, 798, 799 – письмово.

Я досліджую світ Тема: Київ – столиця України. Опрацювати по підручнику с.102-103.

6 квітня

Укр.мова Тема: Питальні речення. Інтонація питальних речень. Переглянути відео. Впр.215 – усно. с.85-опрацювати правило. Впр.216 – письмово.

Читання Тема: Українська народна казка “Як Квітень до Березня в гості їздив”. Робота над завданнями. Переглянути відео. с.124-125 – виразно читати казку, давати відповіді на запитання.

Математика Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 6. Переглянути відео. Написати каліграфічно рядочок цифри 6. №792 – усно. № 791, 793, 794 – письмово.

Весела перерва

3 квітня

Я досліджую світ Тема: Що виготовляють або вирощують у нашому краї. Переглянути відео, РЗ с.42

#CNC#ЧПУ#столярной_мастерской_БУК

Укр.мова Тема: Окличні речення. Інтонація окличних речень. Переглянути відео (завдання виконувати усно). Повторити правило с. 83. Будиночок на с.84 письмово.

Математика Тема: Обчислення значень буквених виразів. Визначення часу за годинником. Розв’язування задач. Переглянути відео. №788 – усно. №789, 790 – письмово.

Читання Тема: Весна очима художників. Вірш Катерини Перелісної “Зима й весна”. Вірш Н.Забіли “Квітень.” с.122 – усно виконувати завдання; с.123 – виразно читати вірші.

Технології і дизайн Тема: Виготовлення весняної аплікації

2 квітня

Укр.мова Тема: Окличні речення. Інтонація окличних речень. Переглянути відео, опрацювати правило с.83, впр.213 (списати повністю)

Читання Тема: Діагностична робота. Аудіювання. Прослухати запис оповідання, виконати завдання. (Муравлик – це мураха)

Зар.літ Тема: Ясен Разцвєтніков. Загадки. Ознайомитися з біографією автора, виразно читати загадки, відгадувати їх. За бажанням вивчити одну загадку напам’ять.

А як же урок фізкультури та ранкова зарядка?! Сьогодні пропоную розім’ятися діткам разом зі своїми батьками

1 квітня

Я досліджую світ Тема: Пізнаю свій край. Переглянути відео “Визначні місця Лебедина”, вчити гімн Лебедина, опрацювати статтю по підручнику с.100-101, РЗ с.41 №4.

Математика Тема: Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач. Переглянути відео і УСНО виконати завдання. №784 – усно, записати каліграфічно рядочок цифри 1, №785, 786 – письмово.

Образотворче мистецтво Тема: Чарівні перетворення. Оригамі. Чарівні перетворення аркуша паперу на іграшки-оригамі. Складання кумедного жабенятка з паперу.

31 березня

Я досліджую світ Тема: Державні символи України. Переглянути відео, повторити Гімн України, опрацювати статтю по підручнику с.98-99, робочий зошит с.40

Математика Тема: Буквені вирази. Обчислення значень буквених виразів. Розв’язування задач. Пригадати літери латинського алфавіту, усно обчислити буквені вирази (на фото), №777, 779 – письмово

Читання Урок позакласного читання. Тарас Шевченко дітям. Переглянути відео, виразно читати вірш, давати відповіді на запитання, с.119 вивчити вірш “Тече вода з-під явора” напам’ять.

30 березня

Вінсент ван Гог

Укр.мова Тема: Розповідні речення. Інтонація розповідних речень. Переглянути відеоурок, опрацювати правило с.82, будиночок с.82 – усно, впр.207 – письмово.

Читання Тема:Основні поради, як стати організованими. Вірш Г.Бойка “Ділові розмови”. Переглянути відео “Біографія Г.Бойка”, “Вірш “Отакий у мене ніс”. Опрацювати статтю по підручнику с.120. Читати виразно вірш “Ділові розмови” (с.121), давати відповіді на запитання

Математика Тема: Буквені вирази. Складання добутків і обчислення їх значень за таблицею. Розв’язування задач. Переглянути навчальне відео; №776 – усно; №778, 780, 781 – письмово.

Фізична культура Виконувати вправи з м’ячем

20 березня

Я досліджую світ Тема: Святковий календар весни. Опрацювати статтю по підручнику с.96-97. Переглянути відео про Великдень, писанки, вишиванку. Робочий зошит с.38-39

Математика Тема: Складання за схемою добутків з множником 5 і частки з дільником 5. Складання і розв’язування задач. Визначення часу за годинником. №768, 772 – усно. №769, 774 – письмово, вивчити таблицю ділення на 5.

Укр.мова Тема: Речення. Ознаки речення. Впр.204, 205 – усно. Опрацювати правило с.80. Переглянути відеоурок і виконати за ним завдання. С.81 будинок – письмово.

Читання Тема: Тарас Шевченко. Вірш “Тече вода з-під явора”. Виразно читати вірш с.119, давати відповіді на запитання.

Технології і дизайн Тема: Виготовлення дзвіночка з пластикової пляшки

19 березня

Укр.мова Тема: Діагностична робота з теми “Числівник. Службові слова”.

Читання Тема: Тарас Шевченко. Вірш “Садок вишневий коло хати”. Опрацювати біографію Т.Шевченка (підручник с.118 ); переглянути відео “Життя Т.Шевченка”; виразно прочитати вірш “Садок вишневий коло хати” (с.119); переглянути пластиліновий мультфільм; вивчити вірш напам’ять.

Не забувайте чергувати навчання і відпочинок, проводьте фізкультхвилинки

Зар.літ. Тема: Джанні Родарі “Місяць над Києвом”. Йован Змай “Ой і гарна ж ця земля!”. Прочитати виразно вірші, до одного з них підготувати ілюстрацію.

Джанні Родарі

Чи місяць над Києвом
Сяє так само
Чудово,
Як сяє над Римом,
А може, й ясніше стократ?
Чи місяць над Києвом —
Місяць той самий,
Що сяє над Римом,
Чи, може, не він там,
А тільки
Місяців брат?

А місяць, розсердившись,
Хмариться, —
От ще питання! —
Й відказує так:
«Я всюди той самий,
Бо я ж таки місяць,
А не якийсь там
Нічний ковпак!
Я всюди буваю,
Скрізь блиск розсіваю,
Проміння усім розкидаю
Перу, й Парагваю,
І Кубі, й Китаю,
Я в Польщі й в Панамі,
В Канаді й В’єтнамі,
Мій кожен промінчик
Несе свій пломінчик
Куди тільки сам захотів,
Промінню й кордони
Не перепони —
Обходиться без паспортів

18 березня

Я досліджую світ Тема: Які зв’язки в природі ти спостерігаєш у саду, на городі, на вулиці?

Усно складіть ланцюги живлення

Англ.мова Тема: Їжа. Перекласти речення: 1. Я люблю м’ясо і рис. 2. Мені не подобаються боби і морква. 3. Тобі подобається буряк?

Математика Тема: Визначення часу за годинником. Хвилина. Розв’язування вправ і задач на засвоєння вивчених таблиць множення і ділення. №759, 760 – усно, №761, 764 – письмово

Образотворче мистецтво Тема: Чарівні перетворення. Зображення качечки за мотивами української народної казки, де з качечкою відбуваються чарівні перетворення. 1. Розгляньте зображення птахів у різних видах мистецтва. 2. Перегляньте мультфільм “Кривенька качечка”. 3. Намалюйте качечку за уявою або використовуючи відеоурок.

17 березня

Я досліджую світ Тема: Тварини навесні. Опрацювати статтю по підручнику с.88-89. Робочий зошит с.32-33 (письмово)

Укр.мова Тема: Створення й написання зв’язної розповіді за поданим початком, схемами речень і малюнками до казки Е.Карла “Дуже голодна гусениця.” Підручник впр. 197 (письмово: записати складену казку). Повторити назви днів тижня.

Математика Тема: Обчислення добутків за таблицею множення. Порівняння виразу і числа. Розв’язування задач. №750, 751 – усно. №753, 754 – письмово

таблиця множення

16 березня

Англ.мова повторити слова з теми “Їжа”

Укр.мова Тема: Правопис службових слів. С.78, опрацювати правило. Впр.201 (усно). Впр.202 (письмово)

Читання Тема: Леся Українка. Вірші “Вечірня година”, “Була весна”. С.117-118, читати вірші, давати відповіді на запитання.

Математика Тема: Складання за схемою добутків з першим множником 5. Розв’язування задач. Визначення часу за годинником. №739, 742, 745 – усно. №740, 747 – письмово.